onsdag 24 september 2014

Hejheeeej alla vänner!

Idag är det onsdag och dag tre på första bloggveckan, heja!! Onsdagarna står jag för och ska väl kanske presentera mig så att ni vet vem jag är. Jag heter Louise och är 19 år, fyller 20 i november (viktigt!!!!) Kommer från Huddinge som ligger lite söder om Stockholm och har bott där i princip hela mitt liv, med lite få undantag då och då. Kände att jag var ganska färdig med det stället och även att bo hemma så bestämde mig för att flytta och börja plugga här i Visby och stormtrivs :)))) trivs både med att bo här och även med utbildningen, så jävla intressant och det kommer vi nog dela med oss av ganska mycket här på bloggen för alla verkar lika intresserade som jag i arkeologi haha. Kommer bli skitkul tror jag!!

Jaha annars då, jo älskar katter, alltså verkligen älskar. Har en katt som heter Totte hemma i Huddinge som jag saknar väldigt mycket, mina vänner och min familj också såklart. HATAR spindlar, en superklyscha jag vet men de är ju så vidriga med sina snabba ben och läskiga ögon, och även ubåtar (jättekonstigt vet ej varför).

Okej och för att svara på fröken Elfridas fråga, mitt hemliga begär. Alltså jag brukar ha väldigt olika begär under olika perioder, och har valt att tolka den frågan i matväg (kan vara för att jag är superhungrig just nu). Men under de perioderna äter jag det så mycket att jag tröttnar på det och måste komma på något nytt. Just nu är mitt begär morötter, som finns i stora mängder hemma hos mig just nu. Fråga mig inte varför, men det är så jävla gott och just nu vill jag bara äta det hela tiden. 

Då var det min tur att ställa en fråga till vår torsdagstjej Maya! Om du bara fick äta en rätt och en dryck under hela ditt liv, vad skulle det vara????

Tack för mig, puss och kram och ses nästa onsdag!

Lilla jag

Vi är redan arkeologer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar