fredag 27 mars 2015

Halva inne

Kort inlägg idag. Jag har halva tentan klar, och därmer halva kvar. Såatteh, jag svarar bara på frågan och går vidare med mitt liv!

Elfrida frågade vilken min favoritgud är
Min favoritgud är
Mig själv. Endast jag kan styra utkomsten av mitt eget liv you know, det spelar nog inte någon roll vem jag ber till och inte, good things and bad things happen without divine interference! Tex. hjälper det inte hur mycket jag ber till gud/-arna att jag ska hinna klart med tentan och få önskat betyg på den. Det kan endast jag styra. Detta betyder dock inte på att jag inte tror på något, men jag tror inte på en gud som kan interfere med mänskligheterna och hjälpa eller stjälpa, för då hade världen varit så mycket bättre än den är idag.

Nästkommande!
Vad tyckte du var roligast under det här momentet?

Puss och hejdå!
Theress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar