fredag 3 april 2015

The one and only

Well well well! Jag är den enda som har bloggat i veckan, än så länge!

Vad har jag gjort då sen tentan lämnades in?
Jo, jag har helt enkelt tagit igen den sömn jag blev utan under tentaveckan, så nu känner jag mig utvilad och inspirerad igen!
Det är mycket skit som har hänt under ett par veckor nu, men ljuset börjar synas i tunneln och allt kommer att bli bra!

På tal om ljuset i tunneln så är solen framme idag! Jag längtar tills det blir så pass varmt att man kan ha shorts och linne ute utan att frysa ihjäl! :)

Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska plugga idag eller ta ytterligare en lugn dag i sängen. Well, det är ju bara morgon ännu, så jag hinner bestämma mig!

Kort inlägg idag, hade kanske blivit mer om någon annan faktiskt bloggat så jag hade en fråga att svara på, men eftersom jag inte kan (eller vill) svara på min egen fråga så låter jag det vara och ställer helt enkelt en ny fråga!

Vad har du gjort sedan tentan blev klar? :)

Puss
Theresa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar