torsdag 7 maj 2015

Åh! Jag hittade nåt!! åh! nej... vänta... det var bara en sten............

God natt! Jag är trött. Slut.

Jag ska utveckla lite mer. Som Louise skrev, har vår utgrävning börjat! Dag tre är över, dag fyra är några timmar bort och jag ska snart gå och lägga mig. Det är hemskt kul att äntligen få gräva, men det är något så kolossalt uttömmande och min kropp gör ont. Men det är kul. Jag är trött.

Louise frågade om jag har hittat några fynd och vad jag hoppas hitta. Mitt första fynd var benbit! Förmodligen potentiellt en tandbit. Jag har även hittat mer ben... och lite järn och en bit keramik. Det känns lika coolt att hitta något varje gång.

Theresa! Vad tycker du om utgrävningen so far?

Nu ska jag diska och sen sova. Tack för den här veckan! Autobots, roll out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar