lördag 23 maj 2015

Tonight is the night!

Inatt inatt är det du är det jag, Mums-Måns! Ikväll är det äntligen dags. Jag kommer ihåg firandet när han vann Melodifestivalen, när jag och Ronja dansade (not sure if I would call it dancing) som galningar och det nästan kostade mig en tand. Ahhh, the memories! Och inatt hoppas jag att vi får dansa lite ytterligare (utan ölflaskor i närheten av tänder). Jag hoppas på vinst och tror stenhårt på topp 5! 

Så, annars då? Jag har varit sjuk de senaste dagarna i en illvillig förkylning, men det börjar bli bättre nu. Varit feberfri sedan tio igår morse och det får väl ändå anses vara ett framsteg. Missade två dagar av utgrävningen vilket sög riktigt rejält. Speciellt med tanke på att vi nu har hittat stolphål i mitt schakt. Spännande! Men men, nästa vecka är jag back in action och jag skall njuta av resterande tid. Den 29:e är det dags att packa ihop utgrävningen och bege sig in till Visby och Campus Gotland för rapportskrivning. Av någon konstig anledning ser jag fram emot att göra även det. 

Nåväl, jag har egentligen inte så mycket mer att bjuda på idag. Jag skall svara på Theresas fråga; om jag ser fram emot att fara hem och vad jag skall göra i sommar?

JA! Oh my god, jag ser fram emot att få komma hem! Jag längtar verkligen. Det första jag skall göra är att bara ha det gött med familjen, pussa på Zac och retas med syrran. Sedan skall jag jobba hela sommaren samt ta mitt förgätna körkort. Det skall jag syssla med! Kommer bli niiiiiice!

Fråga till nästkommande: om du fick välja ett enda land (OBS: inte Sverige) att bo i för resten av ditt liv, vilket skulle det bli och varför? :) 

Ganska okej morgonfrilla, I must say! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar