tisdag 10 februari 2015

Hemlängtan 2.0

Hej!
Idag har det varit vårväder i Visby. En värmande sol och i princip vindstilla, det enda som fattas är egentligen lite grönska istället för grå kvistar och grusad asfalt. Jag har kommit in i en sådan period då jag enbart längtar hem och har svårt att hålla fokus. 

Att detta moment är ett eldprov hjälper inte heller riktigt. Tentaplugg, grupparbete, seminarier och föreläsningar upp över öronen, så ser min vardag ut just nu. Det här är bland den värsta stress jag någonsin varit med om och jag vill aldrig mer i hela mitt liv höra ordet "landskap". Så jag befinner mig i ett ganska frustrerat tillstånd just nu, ett svart jävla hål som är omöjligt att ta sig ur. Värst av allt är att det är över en månad kvar till dess att jag kan bege mig till fastlandet. Kommer väl få leva i denna lilla dimma till dess. Jag känner bara för att gråta vissa stunder!

Nåväl, jag tänker inte bli värst långdragen idag. Skall svara på Ronjas fråga nedan, ta smärtstillande mot pannknacket och sätta mig tillrätta för att plugga. Next week peeps! <3

Som svar på Ronjas fråga, som undrade vilken makeupprodukt jag absolut inte kan leva utan:

Lumenes CC Color Correcting Cream. Jag älskar den då den är väldigt täckande, mjuk och skonsam mot huden. Det är en av väldigt få som dessutom passar min hudton perfekt och inte lämnar några fula linjer eller fläckar. Pudret i samma serie är också skitbra! 

Jag ställer samma fråga till nästkommande, because opepp och fantasilös. Vilken produkt är ett måste i din sminkväska?

Kram på er allihop! 
Elfrida

Älskade, älskade, älskade! Saknade! Snart! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar