fredag 20 februari 2015

Lugnet efter stormen

Wow alltså. Intensiv vecka är väl allt jag har att säga! MEN NU ÄR DEN ÖVEEER! Har pluggat som en dåre till dagens salstenta och imorse klev jag upp kl 7 för att plugga lite till innan jag faktisk var tvungen att pallra mig ner dit för att skriva den... Men nu är det över!

Nu kan jag fokusera på att umgås med min familj som är på besök över helgen! Bilen är nästan helt fixad nu, eller ja, problemet som var med bilen är då fixat nu men vi passar på att byta olja och generatorrem också så slutar den skrika! ;)

Självklart var det ju inte så brutalt fel på bilen som verkstaden målade upp det som. Pappa var lagomt arg på dom (i tanken ofc, han letade inte precis upp dom för att fråga varför dom försöker lura en tjej som inte vet något om bilar).

Hursom! La familia anlände igår och jag slumrade från plugget ca en timme kring 23-tiden medan jag väntade så dom, men jag var vaken lagomt till att dom körde upp  på parkeringen här!

Dom tog med sig riktig jävla falukorv också till mig! (Eeeeh... inte korv från falun, utan falukorv från norrland... Lyckan iaf är total) Varför ska man äta gummifalukorv från scan när man kan äta norrlandsfalu och piteortens charkfalu - ni vet, korv som smakar som den man köper över chark, riktig jävla korv helt enkelt!!!

Ja, hur ska man fira in helgen då? Jag kanske käkar en glass... Mysa ska jag då göra och är det fint väder imorgon så beger vi oss ut så jag får visa dom min fina... stad? :)

Maya (eller ja... Mica) frågade vilken onaturlig färg jag skulle ha på håret om jag fick välja

Ja beror ju på vad man definierar som onaturlig färg, intensivt rött är ju onaturligt, men inte ovanligt, och det har jag haft ett par gånger, så det skulle jag kunna tänka mig! Men menar ni en mer "ovanlig" färg så hade jag kanske valt grön? Eller blå. Lila skulle jag kunna tänka mig också! Men jag trivs ganska bra i mitt intetsägande bruna hår ;)

Emelie! Hur var det att ha din mamma på besök?

Puss
Theresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar