fredag 6 februari 2015

Ordbajseri

Hej mina små kycklingar!

Fredagar kommer och fredagar går, fredagar tar slut, jag fäller en tår.

.... eller nej,  nu skojjade jag minsann med er! Fredagar är ju typ nästan awesome! Man har en hel helg att se fram emot. En hel helg fylld med underbart... PLUGG! Ja inte kan man då ta några sovmornar här inte, neeeeheeej du. Upp tidigt, plugga plugga plugga, gå och lägga sig, repeat!

Okeeeej. Riktigt så hemsk är det inte. Idag har jag pluggat lite sen pratade jag med la familia på Skype, resan är bokad och mina päron, min yngsta lillasyster och min lillebror landar på Gotländsk mark ca 00.20, 20e Februari! Ska bli kul, men lite trist att det är under tråkiga omständigheter! (Min bil Eskil behöver handbromsen fixad och verkstaden ville ha 10 000,  and I was like, hell to the no)

Imorgon är det mästerisittning som tack mot oss alla som jobbat inom Kåren, and I look forward to eet!

Bajs bajs bajs. Typ så har jag tänkt fylla ut mitt inlägg, jag har typ inget spännande att berätta om, så jag tror jag slutar här innan jag har förpestat bloggen med ännu mer med mitt ordbajseri. Bajs. Hehe.

Maya frågade Vad jag lyssnade på för musik när jag växte upp.
Well. Typ.... allt? Alltså jag är och har alltid varit en allätare inom musik. Men jag vet att jag hade en lång period av just svensk hip-hop, typ Afasy&Filthy och liknande (I still like their music tho och brukar nostalgi-lyssna på det ibland)

Emelie
Kändiscrush?

Puss
Theresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar