tisdag 21 april 2015

Hej hopp snopp!

Heeeeej!

Jag är stressad. Sådär jättestressad som bara jag kan vara! Typ. Men on the bright side: jag har fått sommarjobb! Skall jobba hela sommaren på Factory Outlet, i kassan. Är superpepp! Det skall bli så skönt att faktiskt ha någonting att hänge sig åt, tror jag hade blivit mer eller mindre galen på mig själv och min omgivning av att bara sitta hemma. Så samtidigt som jag är väldans stressad så är jag otroligt glad! Sedan har vi ju dessutom en utgrävning incoming som skall bli otroligt spännande! 

Jag har egentligen inte alls tid att blogga, måste sova. Låååång dag imorgon! Men jag skall svara på frågan i alla fall:

Om jag fick välja vilken bokserie jag skulle ha skrivit? Känns ju ganska självklart! George R. R. Martins "A song of Ice and Fire". Jag är så nyfiken på samma sak så jag vill ställa samma fråga till nästkommande! ❤️

Puss på er!
Elfrida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar