fredag 17 april 2015

Wat? StuDYING.

Hiij hiij bloggen! (Försökte låta stockholmsk, lyckades jag?). Ibland vill man leva mer än andra dagar, idag är en dag som jag bara vill ligga i sängen och sova, men no time for that. Pluuuuuuuuugg pluuuuuuugg~~~~~ mitt liv är tråkigt, och roligt på samma gång. Jag uppfyller min dröm, men vissa grejjer är svårare än andra att ta sig igenom. Vi håller på med metoder i arkeologi den här månaden, och förstååååår ni huur mycket kemi det är?! Jag är inte ens lite bra på kemi!!!

Klaga klaga klaga. Som sagt, jag håller på att uppfylla min dröm, det är klart att det är kämpigt efter vägen, men det är värt det i slutändan.

Den här veckan har varit fullproppad med plugg och utomstudiesaktiviteter som jag tatt an mig, salstentan närmar sig och jag ligger efter i studierna något så enormt, så jag har inte riktigt tid för det här. Adios amigos

But first! Lemme svara på Mayas fråga
Maya frågade om favoritprogram som barn, och vilket barnprogram som gör mig mest nostalgisk.
Det finns ju många bra program från min tid. Hey, Arnold!, Arthur, Babar, Pingu, Aaaah, riktiga monster! Listan kan göras lång. Alla som jag nämnt har inspirerat, underhållit och format mig från det jag var barn, så jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker mest om...

Nästkommande
Om du kunde vara skaparen av en stor bokfranchise (JK Rowling, Tolkien osv) vem skulle du vilja vara då?

Puss
Theresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar