fredag 10 april 2015

Vem är det som blivit äldre egentligen?!

Tjeeeenaare!
Idag har det minsann varit full rulle ända sen kl 6 imorse. Vi har förberett för våran andra kalstenssysters födelsedagskalas! 

Ronja fyllde ju år medan hon var på fastlandet, så idag grillar vi hemma hos mig och har det trevligt för att fira henne!

Ja.... wäow... vilken dag. Mina fötter värker, mina ben värker, hela min kropp värker. Jag börjar nog bli gammal! På tal om det så hittade jag en överraskning i min brevlåda när jag kom hem från allt rännande.... en fin talong med en uppmaning om att ringa dom om jag skulle känna att jag behöver hemtjänst... Herregud, här har man inte ens fyllt 22 och får redan erbjudande om hemtjänst!

Well, kort inlägg idag, men vi inväntar födelsedagsbarnet :')

Maya frågade vilken filmvärld jag skulle vilja besöka... och ja, jag måste nog säga Harry Potters värld. En värld full av magi!

Nästkommande!
Favoritfilm?

Puss
Theresa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar