torsdag 23 april 2015

SOMMAR

Hejsan hoppsan, människor!

Idag är vädret underbart. Är det inte fantastiskt hur mycket vädret kan göra för ens humör och sinneslag? Så fort det är soligt är det lite roligare att finnas. Ah. Solsken.

Idag hade vi redovisningar. Jag är glad att de är över. Nu är det bara helvetestentan kvar! Och ni, som vi, trodde säkert att förra tentan -- som skulle vara typ tio till tolv sidor lång -- var helvetestentan. Vi alla hade apparently fel, för nu är det dags för en salstenta på kurslitteratur om cirka åtta-niohundra sidor, men inga instuderingsfrågor. "Men vad ska ni kunna till tentan, då?" nja, jo, "Typ allt. Mer eller mindre allt. Allt."

Efter tentan är det Valborg, någon i rummet fyller tjugoett, och sen är det ett par dagar av blissful ingenting tills utgrävningen börjar!!

I tisdags natt var Emelie, Ronja, Theresa, Turid och jag och såg Age of Ultron! Asså! Asså!!! Mina beebes. Det var rätt överväldigande. Jag hade avsiktligt inte kollat på några trailers alls fram till dagen innan jag beställde biljetterna, och då såg jag bara två (av typ femton) trailers. Jag var inte förberedd. Vill helst inte spoila den, men asså. Mina vänner. Mina vänner. Gillade ni förra, gillar ni attraktiva människor, gillar ni superhjältar -- se den! Mina kära, kära superhjältar. Jag diskuterar gärna vidare, men för allas skull skall jag gå vidare med livet (jk nope aldrig).

Louise frågade: planer inför sommaren? Nja, jag vet inte riktigt om jag har några. Jag hoppas på jobb, men det ser rätt blekt ut på den fronten. Ska söka några fler, men Dalarna levererar inte. Men! Jag ska sola, bada, åka ned med familjen till våra släktingar två veckor i juli, umgås med mina kära syskon, spela... tv-spel... (har ju råkat köpa några nu, och mellan KH II-remixen och Dirge of Cerberus får vi se hur mycket annat jag gör). Screw that, jag har massa planer! DET SKA BLI SJUKT TREVLIGT MED VÄRME. FÖRSTA DOPPET I MAJ, DÅ! SOMMAR!!!!

Theresa! Skulle du hellre låta som Musse Pigg eller Ior?

Tack för den här veckan! Autobots, roll out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar