tisdag 14 april 2015

Yaaay!

Hej på er!

Det blir ett kort inlägg idag. Har varit lite ofokuserat från min sida på bloggen. Det har varit lite för mycket på senaste, på alla tänkbara plan. Men i alla fall, saker och ting börjar arta sig. Har förhoppningsvis fixat (läs: syrran har fixat) ett jobb i sommar. Riktigt var vill jag inte säga ännu eftersom allt inte är klappat och klart. Om det blir någonting kommer jag givetvis dela med mig, men en liten clue: kläder. Ha!

Idag var jag iväg till optikern och beställde glasögon, så excited! Fick bli två par från Cheap Monday, and I love them! Ett par ursnygga bågar med solglas i och ett par ursketasnygga bågar med klart glas. EXCITED!

Nåväl, jag skall avsluta med att svara på Theresas fråga: min favoritfilm. Och jag veeeet inte! Jag har SÅ många. Men... måste jag välja en så väljer jag Forrest Gump.

Min fråga: favoritbok?

Och nu min favoritlåt just nu <3

MÅ VÄL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar