tisdag 23 december 2014

Å du gröna jul!

Jag är hemma i Katrineholm. Skönt.som.fan! Har hunnit med en hel del redan. Igår var vi iväg till Marieberg för sista julklappsruschen. Speciellt mycket julklappar inhandlades inte, såvida inte de till en själv räknas? Köpte en enda och den var till syrran. Hoppas att den skall uppskattas. Utöver det blev det lite kläder samt ett par komfortabla hörlurar. Är så in åt helvetes trött på in-ear så nu fick det bli ett par on-ear från Urbanears istället, 500 pix och så jävla värt det!

Jag har även pluggat en del sedan jag kom hem. Känner att om jag sparar på mig skiten kommer det bli världens kanske sämsta jul med pluggstressen ständigt flåsande i nacken. Det vill jag undvika. Vi har så in åt helvetes mycket att göra nu under jul. Tycker dessutom det är så fantastiskt upplagt, med grupparbete över jul och hemtentamen en vecka efter att man kommit tillbaka till ön. Tvärtom hade ju faktiskt inte skadat. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och ta det helt enkelt!

Bildbomb incoming, men först skall jag svara på Ronjas fråga: 

Mina planer för nyår. Ganska icke-fartfyllda faktiskt. Blir väl lunch hos mamma och pappa under dagen. Sedan blir det häng hos syrran med middag och film, bara hon och jag. Skall faktiskt bli jävligt skönt!

Min fråga till Louise: favoritklappen i år? Och om du inte hunnit få klappar, vad har du önskat dig? 

The almighty lurar. 
Årets jultopp! 300 pix. Jag älskar den verkligen! Jag som har lite... eh... underhudsfett... diggar denna modell. Kan dock
bli intressant med en vit topp, med tanke på att rödbetssallad är favoriten på julbordet och jag ALLTID (läs: alltid)
spiller när jag äter. Och knapparna bak förresten, så jävla fin! <3

Ronja ville att vi skulle visa hur det såg ut utomhus hemma hos oss, men eftersom jag rent ut sagt suger glömde jag
fotografera ute. Denna får helt enkelt duga, man ser ju faktiskt lite hur det ser ut. Ingen snö, bara massor med frost.
Överst sitter Zac på sin vanliga plats och håller koll på grannskapet. Han älskar't!

God jul på er allihop! Jag hoppas ni går upp tio kilo under jul och får en helt underbar tid med era nära och kära. Och att ni får snö, för det får fan inte jag! 

Kram!
Elfrida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar