lördag 13 december 2014

Winter-storm minus the snow / Vinterstorm minus snön

The city wall seen from the beachside, the white tower sticking up is the cathedral. Just look at those clouds <3 The night between friday and saturday was rather stormy, far stormier than anything I've previously experienced, woke me up at 2.50 in the morning and I just could not go back to sleep, thus, I am now absolutely knackered.

Muren sett från stranden, det vita tornet som sticker upp är domkyrkan. Men alltså kolla på dom molnen <3 Natten mellan fredag och lördag var ganska stormigt, mycket stormigare än jag upplevt förut, det väckte mig tio i tre på morgonen och jag kunde verkligen inte somna om, därför, är jag nu helt förstörd.


Received this beautiful christmas card from two dear friends, Elaine and Josh, in Ireland.

PEOPLE I HAVE AN IRISH SANTA. Um yeah.

Theresa asked if I'm a morning person or a night owl - Despite it being late while writing this; Morning person, Moooorning person so much! I always say it's my farmer genes, waking up at 5 to milk the cows and in order to wake up at 5 one must go to bed early in the evening.

Ronja what are your plans for the holidays?



Theresa frågade om jag är en morgon människa eller nattuggla, trots den sena timmen då jag skriver detta är jag en morgon människa, helt klart moooooorgon människa! Jag brukar alltid säga att det är mina bondegener, vakna 5 för att stiga upp och mjölka korna och för att kunna stiga upp 5 måste man lägga sig tidigt på kvällen.

Ronja vad har du för planer för storhelgerna framöver?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar