lördag 27 december 2014

Nu är glada julen slut slut slut / Scrooge

Så nu är julen slut (sorta').
Det har varit en mysig tid med min fina mamma, vi har pysslat i köket och umgåtts framför TVn, varit ute och shoppat osv. osv. Inget extraordinärt egentligen.

Jag spenderar mycket av tiden med att läsa, förra veckan läste jag Vasa döttrarna, men i vanlig ordning tog även den boken slut, nu läser jag John Green's bok An abundance of Katherines - den är SÅ bra, mycket humor och sjukt skumma matematiska formler om kärlek, svårt att ta tag i moralen och lägga ned boken i förmån för studielitteraturen.

Theresa frågade vilken som var min bästa julklapp, och jag måste säga att klockan jag fick av min mamma, som hon fick av sin mormor :')

Jag låter frågan fortsätta, Ronja vilken var din bästa julklapp i år?

^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^
So Christmas is over (sorta').
It's been a nice time with my lovely mother, we've been poking around in the kitchen, spent time in front of the TV and been out shopping and so on. Nothing extraordinary really.

I spend a lot of the time reading, last week I read a book about King Gustav Vasa's daughters, but as books usually do, it ended. I'm now reading John Green's book An abundance of Katherines - It's just SO good, lots of humor and seriously weird mathematical theorems on love, I find it difficult to grab my morals and put the book down to study.

Theresa asked what my favorite christmas pressy was and I'll have to say the watch my mom gave me which she got from her grandmother.

I'm going to let the question continue on, Ronja what was your fav xmas pressy? :)

Tot later vriendjes <3


Shitty pic, but a pic non the less :')
Our Xmas tree and the newly acquired watch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar