onsdag 3 december 2014

20

Hallå där, då var det onsdag igen. Redovisning imorgon om ett grottbibliotek, spännande! Det som är ännu mer spännande är att det är många som har samma ämne så vi kommer få höra väldigt mycket om grottbiblioteket imorgon :)) kommer sluta med att det är det enda man kommer ihåg av den första terminen hehe.... kanske. Imorgon kommer vi också få frågorna till skrivuppgiften vi har att skriva på tre dagar, känns lite nervöst, jag brukar vilja ha lite mer tid på mig så att jag kan tänka efter vad jag ska skriva och konstruera texten på ett bra sätt. 

Annars då, fyllde 20 år i lördags och hade världens bästa födelsedag och var med nästan alla som är mig nära. Det bjöds på mycket skratt och även en del tårar. Var väldigt lycklig den dagen :) jag och Kalle hann inte göra så mycket mer den helgen med tanke på att vi kom dit på lördag förmiddag och åkte hem på söndag kväll men söndag blev mest en slappardag med tanke på att jag mådde dåligt större delen av dagen och hade gjort det i några dagar också. Men en superbra helg, definitivt! Kan inte lägga upp bilder nu men det kommer förmodligen nästa vecka!

Till Elfridas fråga då! Vilket är ditt finaste julminne?
Alltså jag älskar att ge julklappar, om jag känner mig nöjd med dem såklart. Samtidigt är det smått jobbigt att hitta julklappar till alla som man verkligen känner passar och ger en mening. Jag brukar alltid vilja ha en tanke bakom så att jag kan förklara när jag ger presenterna, jag vill att de ska betyda något. Jag kan inte komma på ett specifikt minne (som vanligt hehe) men när jag ger julklapparna och märker att de blir glada över dem, det är speciellt för mig. De minnena är fina :) Och bara julkänslan älskar jag, man känner sig så varm och gosig tycker jag!

Maya: hur går det för dig med julklappshandlingen??

Vi hörs igen om en vecka, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar