måndag 15 december 2014

Mästerbagaren på Signalgatan

God afton.
Idag har jag slagit in julklappar för glatta livet! Ska bli så underbart att komma hem om 3 dagar och fira jul och mysa med familjen. Kommer även hjälpa min goda vän Fanny att flytta till sin nya lägenhet också. Det kommer bli toppen. Sen kommer lägenhetn att förlora sin festoskuld på nyår då vi slår på stort kalej! Dock lite oroloig för att köra med släp, men det löser sig nog.

Det var en låång dag i skolan idag. Hela 5 timmar.. Haha, men nu är grupparbetet mer säkerställt och vi vet på ett ungefär hur vi ska lägga upp allt. Känns skönt att ha allt det klart innan man åker hem. :)
Just nu sitter jag och övervakar min petit choux jag har i ugnen till julfikat vi ska ha imorgon. Håller tummarn att de blir bra! Men jag måste säga att det ser lovande ut för att vara första gången jag gör det.

Emelies fråga: Ronja vad har du för planer för storhelgerna framöver?
Mina planer för storhelgerna är mys med familjen och vännet,  ska jag även agera familjefotograf till min fina extrafamilj. Så ska jag så klart mysa med min underbaring till katt <3

Elfrida: Vilken ör den bästa julkalendern genom tiderna?


Ses igen om en vecka
/Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar