lördag 6 december 2014

Demotic and coptic not demonic and optic! / Demotiska och Koptiska inte demoniska och optiska!

An open letter to my computer, dear computer I realize you're a fantastic little machine who works hard, but seriously why do you hate on words like demotic and coptic and insist on turning them into demonic and optic. I'm pretty certain I'm not writing about some sort of ocular demon.
Thanks for trying, you get an E for Effort.

Fantastic week, we sang in the cathedral on wednesday and it was Aaawweeesome.
Been studying hard and admittedly playing some world of warcraft when there's been time.
Our kindhearted teachers decided to give us an essay Thursday-Sunday, yay who needs weekend right? But frankly I'm quite enjoying it, I always liked languages which is the theme for the essay.
It's complex but fun.

Theresa asked what I want for christmas...

All I want for christmas is yoooouuu.
I kind of want a PS4 (Playstation 4), but I've come to realize I'd prefer a private jet so I can visit all my friends I haven't seen in flipping forever, and the only a few months old little lady Rosalie in Ireland.
Seriously though? It's going to seem superficial and cheesy, but I really just want a nice time at home with my mom with all the negativity and stress gone, I just want to relax and get to sleep and have fun. So not cheesy (So cheesy).

Ronja what's the best christmas present you've ever given anyone, and how come you're so happy with it?


^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^

Ett öppet brev till min dator: Kära dator, jag vet att du är en fantastisk liten maskin som jobbar hårt, men seriöst varför hatar du på ord som Demotiska och koptiska och insisterar på att ändra dem till demoniska och optiska. Jag är ganska säker på att jag inte skriver om någon okulär demon.
Tack för att du försöker, du får G- för Gott försök.

Det har varit en fantastisk vecka, vi sjöng i domkyrkan i onsdags vilket var ashäftigt!
Har pluggat hårt och det ska medges att jag spelat lite World of warcraft när tid funnits.
Våra vänliga lärare har gett oss en hemtenta Torsdag-Söndag, hurra vem behöver helg ellerhur? Fast helt ärligt gillar jag uppsatsen, jag har alltid gillat språk vilket är uppsatsens tema.
Det är komplext men roligt.

Theresa frågade vad jag önskar mig julklapp.

All I want for christmas is yooouuu.
Jag skulle nog vilja ha en PS4 (playstation 4),  fast jag har insett att jag hellre vill ha en privatjet så jag kan besöka alla mina vänner som jag inte har sett på aslänge och särskilt bäbis Rosalie i Irland.
På riktigt... Det låter säkert ytligt och fånigt men jag vill bara ha en lugn jul hemma med min mamma, vill att all negativitet (<- är det ett ord?) och stress bara ska hålla sig borta, jag vill bara slappna av och sova och ha kul. Inte alls fånigt (jättefånigt).

Ronja, vad är den bästa julklappen du gett till någon? Och varför är du så nöjd med den?



Tot later vriendjes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar