torsdag 25 december 2014

Leeeet the sunshine iiiin.............. [gross sobbing]

God jul, glad generell högtid, trevligt år och dess fortsättning! Falun hälsar igen!

För tillfället sitter jag och kollar på Hair med mamma och två a  mina systrar. Julafton passerade, so den alltid gör, och det var mysigt så länge det varade. Jag har redan tröttnat på julmat, men julgodiset smakar fortfarande gott och vi har en del kvar. I tisdags bakade jag och min lillebror chocolate chip-havrekakor och snickerskakor tillsammans, det var fantastiskt mysigt, och igår var det ju julafton, obviously. Vilket också var supermysigt! Alla samlades, vi kollade på Kalle, lillebroren läste på och delade ut alla julklappar. Mina mottogs med tjut och något otroende ljud ("på riktigt? PÅ RIKTIGT?"), så jag är nöjd. Jag är även extremt nöjd med mina julklappar, där honourable mentions är termosockor, biopresentkort och the eVENSTAR ASDKJEFKENF

Då Louise inte bloggade igår (vilket denna gång vår obestraffat, då vi slöt en pakt om att det är okej att skippa under julveckan), ska jag svara på Elfridas fråga! Vilken är min favoritklapp i år? Det är väldigt svårt, jag vet inte. The Evenstar ligger högt upp på den listan, men jag fick även en supermysig stickad halsduk och en Marvelmålarbok, så, jag kan tyvärr inte säga bara en. Helt diplomatiskt: alla julklappar jag fick var awesome!

Innan jag också slänger några suddiga bilder på er, så tänker jag ställa en fråga till Theresa! Jag vill också veta! Vilken var din favoritklapp i år?

Tack för den här veckan! Autobots, roll out.


Halvlame vinterlandskap från mitt fönster.

Enligt tradition fick alla en varsin ask toffifee.

Och så klippte jag av lite hår, hence badrumsselfie.
EVENSTAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar