lördag 20 december 2014

To be or not to be / Att vara eller inte vara.

Yesterday I went home to my mom's for the holidays.
So nice to just be, not do anything in particular.
I've spent the day more or less on the sofa, reading a book about Gustav Vasa's daughters which I borrowed from Elfrida and playing Kingdom Hearts, because one does not simply not play video games ;-)
Made late dinner for myself and my mother and we're now watching Midsomer murders - a lovely british crime series.
Tomorrow we're going to decorate the christmas tree and make a bunch of different christmas sweets.
Alas I must also do a bit of studying, like a lot of reading... Like A LOT.

Frankly I already miss Visby.

Maya asked Theresa - who forgot to blog on her day and so the question falls to me - What have you missed the most from your hometown?
I've missed my mom a lot, we're very close - I've also missed not having to do the dishes, hahaha. I sincerely despise doing the dishes.

Ronja: What are you looking forward to the most with 2015?

Happy holidays everyone! <3

^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^¨^

Igår åkte jag hem till mamma för julen.
Så skönt att bara vara, inte göra något särskilt.
Jag har spenderat mer eller mindre hela dagen på soffan, läst "Vasa döttrarna" som jag lånat av Elfrida och spelat Kingdom Hearts, eftersom one does not simply inte spela TV-spel (Yay Swenglish for the win).
Lagade sen mat åt mig själv och min moder och nu ser på vi Morden i midsomer - en fantastisk brittisk kriminalare.
I morgon ska vi sätta upp julgranen och laga en massa julgodis.
Tyvärr måste jag också plugga lite, ganska mycket läsning, typ MYCKET läsning.

Ärligt talat saknar jag redan Visby.

Maya frågade Theresa - som glömde blogga på sin dag så frågan faller till mig - Vad har du saknat mest hemifrån?
Jag har saknat mamma massor, vi står varandra väldigt nära - Jag har även saknat att inte behöva diska, jag känner djup avsky inför att diska.

Ronja: Vad ser du mest fram emot med 2015?

Happy holidays! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar