fredag 5 december 2014

En sån dag

Ni vet dagar när man vaknar och det är varmt och gosigt i sängen, man ligger kvar ett tag bara för att, och när man väl bestämmer sig för att kliva upp så råkar man riva sig själv i pannan; på finnen som gör fucking ont. Japp, idag är en sån dag!

Igår var det bara tre lampor som inte fungerade, idag slocknade ännu en. Så jag fick helt sonika pallra mig iväg till Clas Ohlsson för att köpa glödlampor, om jag inte ville leva i evinnerligt mörker förståss.

Idag är det tentatime! Så det kommer massa folk till mig idag för att skriva tenta, och med massa folk menar jag de tjejjor som driver bloggen med mig!
Och ja, jag lade mig just på mina glasögon.

Jag sa ju att det var en SÅN dag.

Oh well, det är julsittning idag med Gotark (Gotlands arkeologer) så förhoppningsvis har min dag kommit på rätt spår tills dess! Julkänslan, well den är inte riktigt här ännu... Är det på grund av bristen av snö? ...Maybe. Men nu kan man börja räkna ner dagarna till att man sätter sig på flyget hem. Förhoppningsvis finns snön där, julkänslan lär nog finnas iaf och jag ska få krama min hund tills hon blir less på mig.

Till Mayas fråga då! Vilken är den bästa bok du läst i skolan?
Well, det är inte matteboken i alla fall. Man har ju måsta läsa ett antal böcken inför bokrecensioner och så, men ja. En svår fråga det här! Jag vet att jag läste "Systrar i jeans" och den tyckte jag om, jag läste även "Robinsson Crusoe" som var underhållande. Kom just på att jag läste "Eragon" inför en bokrecension en gång, och den är ju typ amazing! Så jag får välja den helt enkelt (although I am disapointed on zeh movie, like really disappointed).

Emelie
Vad önskar du dig i julklapp?

Puss på er
Håll tummarna för att inget mer ska jävlas med mig idag, så ses vi nästa vecka
Theresa

2 kommentarer:

  1. Lite snö har vi fått, är då sparkarföre :) Hoppas du kommer in på Coop och hälsar på :)
    Sen tycker jag du är lite snål på att visa bilder på Gotland, skärpning :D
    Ha de bäst och hoppas fåi träffa dig när du kommer hem.. Kram /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad mysigt! Jag kommer självklart att komma in på Coop och säga hej!
      Ska tänka på bilder till nästa vecka ;)

      Vi ses till jul! Kram/ Theresa

      Radera