torsdag 11 december 2014

Alla goda ting är tre.

The deed is done. Filmen är sedd. The Battle of the Five Armies. Vi överlevde (knappt) med livet i behåll. Tårar gräts. Det är över. Jag tänker inte spoila något, men please, kolla på den. Lid. Tillsammans är vi starka.

Emelie och Theresa är här nu; vi har just tryckt i oss en halv pint Ben & Jerry's var. Vi äro proppmätta, men det har varit värt varenda matskedshugg och kalla händer. Usch, vad gott det är. Och mysigt var det också!

Imorgon bitti står alarmet på fem. Det är hemskt. But it's for the greater good! Lucia är i kafeterian imorgon klockan halv nio. Jag fruktar att vi kommer vara få i antal, men starka själar hela högen. Snubblandes över Lucialinnen som är för stora och för långa, med utsläppt hår och bärandes på eld, litar man på att vi morgonzombies inte bara ska röra koordinerat på oss, utan sjunga samtidigt! Det kommer att bli kul. Spännande, om inte annat.

Louise frågade: har jag något speciellt planerat för jul/nyår? Inget utöver det vanliga. Jag ska leka med Sampam, mysa med familjen, läsa, spela TV-spel. Se The Hobbit igen, antagligen. Men det blir inget superextravagant, vad jag vet. Men jag ser fram emot det väldigt mycket!

Theresa! Om du fick införa eller ta bort en lag, vad skulle det vara för lag/vilken skulle du ta bort?

Nu ska jag fortsätta mysa med Emelie och Theresa, det blev ett kort och koncist inlägg den här gången. Så, tack för den här veckan! Autobots, roll out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar