onsdag 22 oktober 2014

Jaha men vad tycker ni om vädret då?

Hej alla glada!
De senaste dagarna har det inte varit speciellt roligt väder här i Visby, regn och blåsigt och bara inte kul alls :( idag var det dessutom ganska kallt, skön luft dock! Nog om vädret, idag har jag varit på Rindi (studentkårens hus) och pluggat med gruppen till redovisningen imorgon. Har även bakat smulpaj med kära Emelie (jävlar vilket team!!) och fikat :))) sen följde jag med Emelie, Maya och Theresa på kören som de brukar gå på varje onsdag, var väldigt roligt även fast jag inte kunde så många låtar hehe. Vi får se om jag fortsätter gå, men det lutar mot det! 

Okej, min favoritserie.... Sjukt svår fråga!!! Om det hade varit för ett eller två år sen hade jag definitivt sagt Pretty Little Liars, asbra. Nu har jag kommit av mig lite i den serien och idag skulle jag säga New Girl. Såååå rolig serie, vill aldrig att den ska ta slut!! Måste dock medge att jag inte har följt så många serier så har inte jättemycket att jämföra med, måste bli bättre på att följa serier!

Min fråga till Maya denna onsdag är, vad är det värsta du någonsin bakat?? Alltså något som är asgott men som du verkligen misslyckats med haha. 

Ha det fint mina vänner så ses vi nästa vecka, PUSS!!

Min och Emelies awesome smulpajer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar