onsdag 29 oktober 2014

Katten

HEJ! Just nu sitter jag och försöker bli klar med hemtentan eftersom jag åker hem imorgon och vill inte sitta och tänka på den när jag är hemma. Ska bli väldigt mysigt att komma hem och träffa familj, vänner och släkt, och min katt!!!!

Veckan har mest bestått av hemtentaskrivning och ångest haha, Men det är väl bara skriva och lämna in och sen se vad som händer. Typ. Nu ska jag packa lite och käka middag, båten går 07:30 imorgon så blir att gå upp med tuppen!

Okej Elfridas fråga, vilken förändring som är störst på mig efter att ha varit universitetsstudent i dessa månader. Jag har ju börjat ta tag i saker, kanske mest för att jag måste för att jag bor själv haha, men det var jag väldigt dålig på innan jag flyttade.

Min fråga till Maya är:
Vad tycker du är det bästa med Visby?

Kram på er, ses nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar