onsdag 15 oktober 2014

Lite höstmys

Hej! Idag har jag inte så mycket att skriva, sitter hemma och pluggar lite som vanligt. Börjar 08.15 både torsdag och fredag och det känns inte askul, men vad ska man göra liksom!!! På fredag kommer min mammis, saknar henne så mycket, det ska bli jättemysigt att ha henne här i helgen och visa henne runt i Visby. Idag bokade jag också resa hem, åker den 30/10 och kommer tillbaka den 2/11, ska bli kul att komma hem lite faktiskt, känner att jag saknar hemmet lite nu när jag sitter här ensam i min lilla lägenhet, det ska bli skönt att vara hemma i några dagar och träffa vänner, familj och min KATT!!<3333

Annars trivs jag fortfarande mycket bra här i Visby och även fast det börjar bli kallt och ruskigt är det så mysigt att sitta hemma med tända ljus, dricka te och sitta och läsa :) har dock inga bra jackor med mig så fryser ganska mycket när jag är ute, dumma mig. 

Jaaaa för att svara på Elfridas fråga: lunchdejt med Gunilla eller en uppläxning av Gordon Ramsay? Svaret är ganska lätt för mig med tanke på att jag ganska länge har velat träffa Gordon Ramsay, kollar ofta på Hells Kitchen, Masterchef, Gordons Kitchen Nightmares osv. Så även om jag träffar honom bara för att få en redig uppläxning skulle jag ändå vilja träffa honom haha, det är ju lite hans grej, att vara arg :) plus att jag inte gillar Gunilla i SHF alls, är typ lite rädd för henne.

Okej en fråga till Maya då, HUND eller KATT? (min påhittighet är inte den bästa idag, men hoppas att det duger i alla fall!!)

Vi hörs igen nästa onsdag, puss på er alla, hoppas att ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar